Perfect Pasta


Popis projektu

Jak prezentovat na internetu nový druh zboží, který ještě téměř nikdo nezná bez masivní marketingové kampaně?

Jak sdělit lidem, že máme pro ně dietní potraviny Perfect Pasta, zeleninovou alternativu těstovin, kterou mohou celiatici, diabetici a je ideální pro lidi, co chtějí zhubnout a zajímají se o zdravý životní styl?

Velmi razantně jsme upravili původní web, který svou koncepcí oslovoval zákazníky ve fázi, kdy si výrobky již kupují. Hlavní myšlenka vychází z teorie Avinash Kaushik (SEE, THINK, DO):  web musí oslovit v této fázi životního cyklu produktu nejdříve návštěvníky, kteří hledají řešení svých problémů, ale nejsou ještě připraveni produkt koupit. Soustředili jsme se tedy na návštěvníky, kteří chtějí více informací o produktu. Museli jsme využít stávající eshopové řešení, kde jsme se snažili co nejvíce potlačit informace o nákupu a e-shopu. Naopak jsme přidali obsah, emotivní prvky a informace pro zvýšení důvěryhodnosti. Obsah samotného webu jsme obohatili o nové tématické podstránky, které obsahují informace pro šest vybraných skupin s řešením jejich problémů pomocí Perfect Pasta, vytvořili jsme novou sekci s referencemi, byly vytvořeny bannery s vyjádřením odborníků na vybraná témata, zvýraznili jsme aktuální příspěvky zabývající se obecně tématikou zdravého životního stylu, upozornili na možnost konzultací a otevřené spolupráce s majitelkami, apod. Nejdříve však bylo potřeba velmi dobře zvážit vybraná klíčová slova, která lidé používají při hledání, zmapovat ostatní webové stránky s relevantní tématikou a návrhem spolupráce. Naše další kroky budou pokračovat s koncepcí Content Marketing a věříme, že nově vznikající konkurenci budeme moci i nadále ukazovat “Tůdle nůdle“.

Navštívit web