Jak sdělit lidem, že máme pro ně dietní potraviny Perfect Pasta, zeleninovou alternativu těstovin, kterou mohou celiatici, diabetici a je ideální pro lidi, co chtějí zhubnout a zajímají se o zdravý životní styl?
Velmi razantně jsme upravili původní web, který svou koncepcí oslovoval zákazníky ve fázi, kdy si výrobky již kupují. Hlavní myšlenka vychází z teorie Avinash Kaushik (SEE, THINK, DO): web musí oslovit v této fázi životního cyklu produktu nejdříve návštěvníky, kteří hledají řešení svých problémů, ale nejsou ještě připraveni produkt koupit. Soustředili jsme se tedy na návštěvníky, kteří chtějí více informací o produktu. Museli jsme využít stávající eshopové řešení, kde jsme se snažili co nejvíce potlačit informace o nákupu a e-shopu. Naopak jsme přidali obsah, emotivní prvky a informace pro zvýšení důvěryhodnosti. Obsah samotného webu jsme obohatili o nové tématické podstránky, které obsahují informace pro šest vybraných skupin s řešením jejich problémů pomocí Perfect Pasta, vytvořili jsme novou sekci s referencemi, byly vytvořeny bannery s vyjádřením odborníků na vybraná témata, zvýraznili jsme aktuální příspěvky zabývající se obecně tématikou zdravého životního stylu, upozornili na možnost konzultací a otevřené spolupráce s majitelkami, apod. Nejdříve však bylo potřeba velmi dobře zvážit vybraná klíčová slova, která lidé používají při hledání, zmapovat ostatní webové stránky s relevantní tématikou a návrhem spolupráce. Naše další kroky budou pokračovat s koncepcí Content Marketing a věříme, že nově vznikající konkurenci budeme moci i nadále ukazovat “Tůdle nůdle“.