Část online marketérů ve svých prognózách přisuzují SEO menší a menší důležitost. Ale jako všude, i v tomto případě nelze podobné zjednodušené názory brát vážně a paušalizovat na všechny projekty. Záleží především na oboru, fázi životního cyklu výrobku, koncepci a cílech klienta. Jako ukázkový příklad uvádíme zkušenosti právě z projektu, který se vymyká názoru: “SEO is dead”. Online prodej dětských potřeb patří k oborům, který stále může velmi vhodně SEO využívat k získávání nových zákazníků. Náš klient, MyBabyStore.cz – obchod s kočárky a autosedačkami, má navíc ještě vylepšenou situaci díky značkám, které prodává. Kočárky Bugaboo nebo Stokke jsou prostě “brandy”, a i proto práce SEO konzultanta přináší klientovi výborné výsledky. Obchod má velmi dobrý konverzní poměr, umí “udělat z návštěvníka zákazníka”. Naším hlavním cílem je přivádět na eshop cílenou návštěvnost z vyhledáváčů a usnadnit návštěvě nákup.