Je to úžasný zážitek – objednat si svou první bedýnku s farmářskými potravinami. Na ten pocit nikdy nezapomeneme.
O to byl ale celý projekt přípravy a výroby nového eshopu složitější. Nechtěli jsme na novém webu potlačit kouzlo výběru a nákupu jídla jako u skutečného farmáře, naopak naší snahou bylo přidat další uživatelsky přívětivé online vychytávky. Naštěstí nápady na vylepšení eshopu z pohledu návštěvníka přišly ještě před samotným zadáním pro výrobu. Pak totiž následovala neskutečně dlouhá a náročná příprava a výroba systému pro online objednávání čerstvých potravin – od základu a pro klienta na míru. A to bylo nadmíru složité.
Celý kolektiv Světa Bedýnek by se pro zákazníka rozkrájel, jen aby se k návštěvníkovi bedýnka s vybranými čerstvými potravinami dostala co nejrychleji a nejspolehlivěji. Za vcelku jednoduchým webem se tak skrývá komplikovaná aplikace s kategorizací zákazníků dle dostupných informací z České pošty, s další selekcí objednávek pro několik poboček, s nastavením pro různé časy závozů, s různými limity a spojené s tzv. deadliny pro objednávání. Aplikace obsahuje promyšlený způsob objednávání zboží u stovek dodavatelů s různými deadline a limity. A protože se jedná o čerstvé potraviny, umí systém objednávky od zákazníků automaticky opakovat, popř. následně ještě před odesláním obsah bedýnky upravit. Ve Světě Bedýnek se nesetkáte jenom s nejširším sortimentem farmářských potravin a sítí poboček, ale i se štědrým bonusovým programem, který byl pro výrobu dalším tvrdým oříškem k rozlousknutí.
Potraviny dodávají skuteční farmáři, kteří o svou propagaci mnohdy ani moc nestojí. Získat od nich fotografie, či dokonce video, bylo velkým úkolem pro klienta, kterého se, stejně jako role dodavatele podkladů, zhostil skvěle a s maximálním nasazením celého týmu. A to se u takovýchto projektů hned tak nevidí!