A stalo se. Klient chce změnit podobu svého eshopu tak, že eshop bude potlačen.
Návštěvníkovi má být na úvodní stránce prezentována především konkurenční výhoda agentury AVE DAY, která reklamní předměty navrhuje jinak – s koncepcí na základě kreativity a znalosti zákazníka. Dárkové předměty pak podporují ostatní nástroje marketingové komunikace a jsou v souladu s celým marketingovým plánem, nikoli pouze s grafickým manuálem.
Věděli jsme, že na současném eshopu nestačí pouze “skrýt” nákupní košík, to by nebylo ani vhodné pro stávající zákazníky. Zároveň jsme se shodli, že se vyhneme kompletnímu redesignu eshopu. Zvolili jsme nejefektivnější cestu samostatné landing page, která přesně odráží letošní offline vizuál agentury a slouží také jako klientem požadovaný rozcestník.
I vás zasáhne “Síla firemní prezentace”, kterou tým z AVE DAY vidí ve svých nabízených koncepcích dárkových předmětů, a to hned na první pohled!
Přesvědčete se!