Tak nám ten Facebook trochu rozbili, paní Müllerová. Máme tu nový rok 2014 a dosah příspěvků se omezil. “Musíme” platit, aby naše příspěvky někdo viděl. Do toho všeho jen Facebook asi nestačí. Je tu ještě ten Instagram, Pinterest nebo Twitter a nejhorší je, že ty SEO blázni ze Search Engine Landu pořád “teoretizují” o tom, že sociální sítě nějak ovlivňují výsledky na Googlu. No, snad ještě nebudu muset řešit to tzv. SEO. : )
Ale jak je to doopravdy? Skutečně je dosah příspěvků na Facebooku uměle drasticky omezen? Jaké signály ze soc. sítí budou v novém roce pro vyhledávače čím dál důležitější? Budou čeští marketéři ve větší míře využívat i jiné sociální sítě než Facebook? A jaký obsah (pokud pochopí, že je to o něm) budou české firmy generovat? Zeptal jsme se na tyto otázky čtyř osobností (Daniel Dočekal – publicista, Ondřej Duffek – PRista, Roman Thum – konzultant a Jana Dvořáková – marketér), jejichž názorů na social media marketing si vážím a rozhodl jsem se s vámi podělit o jejich zajímavé odpovědi a předpovědi co čeká české firmy v roce 2014 na sociálních sítích. Budu rád, pokud odpovědi doplníte v diskusi pod článkem.
Celý článek s názvem Co čeká české firmy na sociálních sítích v roce 2014?, si přečtěte na Martinově blogu.